Ulleres Monterosa Reactiv 2-4 | JULBO

137,50

Un model còmode i d’alt rendiment per a dones a qui els agradi l’outdoor. Tant en alta muntanya i condicions extremes com per al dia a dia i la selva urbana, gràcies als protectors extraïbles, les lents REACTIV Photochromic y la seva ergonomia, les MonteRosa ofereixen una protecció total i una adaptació perfecta.

En estoc

Descripció

• Alçada de les lents : 39
  • Distància : 15
  • Longitud de varilles : 130
  • Base : 8
  • Frontissa : Sí
  • Mesura de la lent : 58
  • Edat : adult
  • Pes net : 32 g

Característiques tècniques

• Grip Tech : material exclusiu soft confort a las varilles, no s’adhereix al cabell, que garantitza una fixació i un confort absoluts
  • Protectors extraïbles : Proteccions laterals contra la radiació lluminosa.
  • Fixació per cordó : Permet enganxar un cordó.
  • Total Cover : Protecció òptima contra la radiació solar en condicions extremes.
  • Varilles corbades : Perfil ergonòmic per una bona fixació de les ulleres a la cara i al cap.

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Només els clients que han comprat el producte i s'han identificat poden deixar un comentari.

També et recomanem…